klasy 4 |
W ZESPOLE SZKÓŁ W WIDUCHOWEJ |
nie ma drogi specjalnie dla królów |
||||
POWRÓT DO MENU GŁÓWNEGO | |||||||||||||||||||
NACOBEZU NA SPRAWDZIAN Z DZIAŁAŃ NA LICZBACH NATURALNYCH | |||||||||||||||||||
1) | Przedstawianie liczb na osi liczbowej, porównywanie liczb. | ||||||||||||||||||
(strony 8-11) ***************************************** | |||||||||||||||||||
2) | Dodawanie liczb. | ||||||||||||||||||
(strony 12-17) ***************************************** | |||||||||||||||||||
3) | Odejmowanie liczb. | ||||||||||||||||||
(strony 18-22) ***************************************** | |||||||||||||||||||
4) | Mnożenie liczb. | ||||||||||||||||||
(strony 23-27) ***************************************** | |||||||||||||||||||
5) | Mnożenie liczb przez 10, 100, 1000. | ||||||||||||||||||
(strony 28-30) ***************************************** | |||||||||||||||||||
6) | Dzielenie liczb. | ||||||||||||||||||
(strony 31-35) ***************************************** | |||||||||||||||||||
7) | Dzielenie liczb przez 10, 100, 1000. | ||||||||||||||||||
(strony 36-40) ***************************************** | |||||||||||||||||||
8) | O ile więcej? O ile mniej? | ||||||||||||||||||
(strony 41-44) ***************************************** | |||||||||||||||||||
9) | Ile razy więcej? Ile razy mniej? | ||||||||||||||||||
(strony 45-48) ***************************************** | |||||||||||||||||||
10) | Potęgowanie liczb. | ||||||||||||||||||
(strony 49-51) ***************************************** | |||||||||||||||||||
11) | Kolejność wykonywania działań. | ||||||||||||||||||
(strony 52-57) ***************************************** | |||||||||||||||||||
12) | Szacowanie wyników. | ||||||||||||||||||
(strony 58-61) ***************************************** | |||||||||||||||||||
Proszę sobie również przejrzeć
zadania utrwalające i sprawdzające na stronach od 62 do 66. | |||||||||||||||||||
W razie pytań proszę pisać na e-mail: lub bezpośrednio na e-dziennik. |