klasy 4 |
W ZESPOLE SZKÓŁ W WIDUCHOWEJ |
nie ma drogi specjalnie dla królów |
||||
POWRÓT DO MENU GŁÓWNEGO | |||||||||||||||||||
NACOBEZU NA SPRAWDZIAN Z FIGUR GEOMETRYCZNYCH | |||||||||||||||||||
1) | Rysuję oraz rozpoznaję: | ||||||||||||||||||
a) | proste, a na nich zaznaczone punkty, odcinki, półproste (str. 67 - 70); | ||||||||||||||||||
b) | proste prostopadłe do danej prostej przechodzące przez dany punkt (str. 88 - 92); | ||||||||||||||||||
c) | proste równoległe do danej prostej przechodzące przez dany punkt(str. 88 - 92); | ||||||||||||||||||
d) | kąty ostre, rozwarte, proste, półpełne, pełne oraz mierzę miary kątów(str. 78 - 87). | ||||||||||||||||||
2) | Rozpoznaję na rysunku odcinki prostopadłe i równoległe(str. 88 - 92). | ||||||||||||||||||
3) | Mierzę długość odcinka(str. 71 - 75). | ||||||||||||||||||
4) | Rysuję odcinek o danej długości oraz (str. 71 - 75): | ||||||||||||||||||
a) | dwa lub trzy razy dłuższy od danego odcinka; | ||||||||||||||||||
b) | dwa lub trzy razy krótszy od danego odcinka; | ||||||||||||||||||
c) | np. o 2 cm 3 mm dłuższy od danego odcinka; | ||||||||||||||||||
d) | np. o 1 cm 5 mm krótszy od danego odcinka. | ||||||||||||||||||
5) | Wiem, że (str. 71 - 75): | ||||||||||||||||||
1 km = 1000 m | |||||||||||||||||||
1 dm = 10 cm | |||||||||||||||||||
1 m = 10 dm | |||||||||||||||||||
1 m = 100 cm | |||||||||||||||||||
1 cm = 10 mm | |||||||||||||||||||
i umiem zastosować do zamiany jednostek długości. | |||||||||||||||||||
Proszę sobie również przejrzeć
zadania utrwalające i sprawdzające na stronach od 93 do 96. | |||||||||||||||||||
W razie pytań proszę pisać na bezpośrednio na e-dziennik. |