| | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| POWRÓT DO WYBORU
TYPU ZADANIA DOMOWEGO | |
|
ZADANIE DOMOWE DLA KLASY 4b |
|
|
Braliście udział
w wyjazdowej lekcji przyrody w ośrodku Grodno nad morzem.
Uczestniczyliście tam w 6 różnych typów zajęć.
Na lekcji matematyki zostaliście podzieleni na
3 grupy. Każda grupa miała wykonać to samo
zadanie. Każdy z was miał wybrać 3 zajęcia, które się
wam najbardziej podobały i uporządkować je w kolejności od najciekawszych do
mniej ciekawych. Najciekawsze zajęcie miało dostać 3
punkty i kolejno następne 2 punkty, ostatnie
1 punkt.
Poniżej
pokazuję jakie punkty otrzymał każdy z typów zajęć. Na tej podstawie
każdy uczeń ma wykonać
wykres słupkowy pokazujący, ile punktów otrzymał każdy typ zajęć. Proszę
przeczytać uwagi dotyczące wykresów.
UWAGA 1: Na wykresie wystarczy dla 1 punktu ustalić wysokość słupka pół centymetra (czyli 1 kratkę).
UWAGA 2: Na wykresie
przedstawiamy tylko sumę punktów dla poszczególnych zajęć.
| |
|
Jaki typ zajęć się
najbardziej podobał?
|
|
GRUPA 1 |
|
|
Typ zajęć | Ilość
punktów |
Opisywanie przedmiotów za pomocą zmysłu dotyku. |
2+2=4 |
Rozpoznawanie i poszukiwanie drzew wcześniej dotykanych za pomocą tylko zmysłu dotyku. |
1+1=2 |
Znajdowanie fragmentów roślin i opis ich zapachu. |
0 |
Poruszanie się w terenie z pomocą liny bez zmysłu wzroku, tylko przy pomocy zmysłu równowagi. |
1+1+1=3 |
Oglądanie znalezionych elementów roślinnych pod mikroskopem. |
2+3+2=7 |
Budowanie na plaży na piasku swojego rezerwatu przyrody i opisywanie go. |
3+3+3=9 |
|
|
|
|
GRUPA 2 |
|
|
Typ zajęć | Ilość
punktów |
Opisywanie przedmiotów za pomocą zmysłu dotyku. |
3 |
Rozpoznawanie i poszukiwanie drzew wcześniej dotykanych za pomocą tylko zmysłu dotyku. |
1+1=2 |
Znajdowanie fragmentów roślin i opis ich zapachu. |
1 |
Poruszanie się w terenie z pomocą liny bez zmysłu wzroku, tylko przy pomocy zmysłu równowagi. |
2+1+2=5 |
Oglądanie znalezionych elementów roślinnych pod mikroskopem. |
2+3+2=7 |
Budowanie na plaży na piasku swojego rezerwatu przyrody i opisywanie go. |
3+3+2+1+3=9 |
|
|
|
|
GRUPA 3 |
|
|
Typ zajęć | Ilość
punktów |
Opisywanie przedmiotów za pomocą zmysłu dotyku. |
1+1+1=3 |
Rozpoznawanie i poszukiwanie drzew wcześniej dotykanych za pomocą tylko zmysłu dotyku. |
1+2=3 |
Znajdowanie fragmentów roślin i opis ich zapachu. |
0 |
Poruszanie się w terenie z pomocą liny bez zmysłu wzroku, tylko przy pomocy zmysłu równowagi. |
1+1=2 |
Oglądanie znalezionych elementów roślinnych pod mikroskopem. |
2+2+3+3=10 |
Budowanie na plaży na piasku swojego rezerwatu przyrody i opisywanie go. |
3+3+2+3+2=15 |
|
|
|
|
|